Kutatási beszámoló 2024.08.31.
https://tanulas-kutatas.hu/wp-content/uploads/2024/10/MTA-AVKF-kutatas_beszamolo_0912-HU.pdf
Félidős kutatási beszámoló 2023.08.31.
https://tanulas-kutatas.hu/wp-content/uploads/2023/10/MTA-AVKF_felidos_beszamolo.pdf
Kutatási beszámoló 2022.08.31.
Űrlapok
Kutató iskolák regisztrációja (Intézményi regisztrációs űrlap)
Dokumentumok
Részletes kutatási terv (MTA-AVKF_Tanulási_Kornyezet_Kutatási terv.pdf)
MTA-AVKF_Tanulási környezet_Kutatas_fejlesztők_általános tájékoztató
MTA_AVKF_ Tanulási környezet_Kutatás_kontrolliskolák_tájékoztató
MTA-AVKF_Tanulási környezet_Kutatas_fejlesztők_részletes tájékoztató
MTA -AVKF tanulási környezet kutatás szülői tájékoztató a kutatásról
MTA -AVKF tanulási környezet kutatás szülői adatkezelési tájékoztató
Fejlesztett tananyagok
MTA-AVKF tanulási környezet kutatás fejlesztett módszertani egységek iskolai fotók
MTA-AVKF tanulási környezet kutatás fejlesztett módszertani egységek
Videók
Rimóci Szent István Általános Iskola
Fedelinné Kanyó Adrienn
Mondókák mozgással
Szent Angéla Ferences Általános Iskola és Gimnázium
Szutterné Víz Lívia Olga
Mozgáspihenő
Tiszaparti Római Katolikus Általános Iskola és Gimnázium
Nagy Zsuzsanna
Énekes Játékok
Isaszegi Damjanich János Általános Iskola
Rácz Gáborné
Szabadtér, élettér, mozgástér
Rendezvények
A publikáción innen, a kipróbáláson túl – szakmai nap 2024.06.25.
2021 májusában az Apor Vilmos Katolikus Főiskola Atipikus Fejlődés Módszertani Központja sikeresen pályázatot a Magyar Tudományos Akadémia Közoktatás-fejlesztési Kutatási Programjára. A projekt iskolai része 2021 őszén indult, és 2024. június 15-én ért véget. Ezt a kutatási egységet egy szakmai nap keretében zártuk le. A délelőtti műhelymunkák, valamint a projekt eddigi eredményeinek összegzése után oklevelek átadásával köszöntük meg a résztvevő pedagógusok, igazgatók és fenntartók kétéves munkáját.
A rendezvényhez kapcsolódó anyagok:
- Összesített program
- Összegző előadás
- A rendezvény fotói
- Oklevélátadás (pedagógusok)
- Oklevélátadás (igazgatók, fenntartók)