Újabb publikációnk: A digitális eszközök tanári alkalmazásának elősegítése a korai matematika-, nyelv- és technológia tanulásának értékelésében.

Benyújtottunk egy a korai tanulási képességméréssel kapcsolatos cikket a „Journal of Digital Learning in Teacher Education” című folyóiratba „Promoting Teacher Adoption of a Digital Tool for Early Mathematics, Language, Technology Learning Assessment: Insights from the Sensory Motor and Cognitive Profile Test címmel. A kézirat azonosítója UJDL-2025-0112. A cikk témájának alapja, hogy a technológia fejlődése növelte a pedagógusok hozzáférését az oktatást segítő digitális eszközökhöz, mégis alacsony az alkalmazásuk, mivel a fejlesztések gyakran nem illeszkednek a tanárok gyakorlati igényeihez. A kutatásban a SCPT teszt példáján keresztül vizsgáltuk, hogyan támogatható a digitális eszközök elfogadása a korai oktatásban. Az eredmények szerint a pedagógusoknak átfogó szakmai támogatásra, kulturálisan releváns technológiai megoldásokra és világos pedagógiai indoklásra van szükségük. A tanulmány hozzájárul az emberközpontú, fenntartható oktatástechnológiai fejlesztésekhez.